.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روند تزریق واکسن دوز دوم و یادآور در مازندران مناسب نیست
معاون بهداشتی علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه ۷۹ درصد جامعه هدف دوز دوم واکسن را دریافت کردند، گفت: به دلیل عدم استقبال، وضعیت مناسبی در تزریق دوز دوم و یادآور واکسن نداریم.

به گزارش شمال نیوز، قاسم اویس با بیان اینکه ۹۴ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال دوز اول و ۷۹.۸ درصد دوز دوم واکسن را دریافت کردند، اظهار داشت: از نظر تزریق دوز دوم و یادآور واکسن وضعیت مناسبی نداریم و دارای عقب ماندگی هستیم

وی با اشاره به اینکه سرعت گسترش بیماری بسیار زیاد است، گفت: با توجه به جهش و شیوع نوع جدید بیماری در کشورهای دیگر باید تدابیر لازم را برای مواجهه با آن طراحی کرد.

وی یادآور داشت: باید اقداماتی طراحی کرد تا این بیماری دیرتر به کشور و استان برسد و از سوی دیگر استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی به عنوان یک اصل باید مورد توجه قرار گیرد.

اویس با اظهار اینکه وضعیت استان باثبات و پایدار است و شهری قرمز نداریم، گفت: در حال حاضر سه شهر آمل، نور و رامسر در وضعیت زرد و مابقی در وضعیت آبی هستند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی مازندران به مردم توصیه کرد تابا رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری ها، روند شیوع بیماری را کنترل و مهار کنند و دستگاه‌های اجرایی نیز باید بر کارکنان نظارت داشته باشند تا واکسن تزریق کنند./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.312 seconds.